MINŐSÉGPOLITIKA

Nagy szakmai tapasztalatunk lehetőséget biztosít, hogy növeljük részesedésünket az info-kommunikáció területén, ezért céljaink eléréséhez az alábbi feladatokat tűztük ki:

  • ügyfeleinkkel való együttműködés folyamatos fejlesztése, javítása
  • szolgáltatásunk minőségének növelése
  • szolgáltatásunk ár- érték arányának növelése
  • ügyfél kommunikációnk hatékonyságának növelése

Céljaink elérését az ISO 9001:2000 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer bevezetésével kívánjuk segíteni. Ezáltal is ügyfeleinknek az info- kommunikáció területén a lehető legjobb minőségű szolgáltatást kívánjuk nyújtani. A kialakított minőségirányítási rendszer alkalmazása, karbantartása, időszakos felülvizsgálata és sikeres tanúsítása a Társaság vezetőinek és minden munkatársának folyamatos feladata.

Teljes körű ügyfél elégedettségre törekszünk, ezért folyamatosan felderítjük igényeiket. Tudatosan javítjuk ügyfeleink által észlelt minőség valamennyi összetevőjét.

Szolgáltatásaink során alkalmazott alvállalkozóinkkal, beszállítóinkkal törekszünk a kölcsönösen előnyös kapcsolat kialakítására.

Folyamatosan mérjük és értékeljük teljesítményünket, hogy a piaci igényeknek, és belső követelményeinknek a leghatékonyabb módon tudjunk megfelelni, és folyamatosan fejlődni.

Céljaink első sorban az alábbi tevékenységeinkre irányulnak:

  • installáció
  • hibajavítás
  • számlázás
  • ügyféligény kezelés
  • vevői elégedettség mérés

Mindezek által szeretnénk megfelelni szlogenünknek:

BELL-TELECOM, a legfontosabb kapcsolat!

Keszthely, 2010.március 01.

 

Bölcskeiné Subert Éva
ügyvezető igazgató